Pozitīvais vīkends 1.0


Happy days are here again. Jeb pareizāk sakot - beidzot ir pienācis ilgi gaidītais vīkends. Jup, biju darbos ieracies. Pārracies ar tiem pēc pilnas programmas. Un tad vēl skola. ...un baseins. Nu jā... Bet zini ko es ievēroju sev visapkārt pa šo nedēļu - drēgnais rudens ir pamatīgi iespaidojis visu prātus. Visi tādi nedaudz apsaluši, nīgri, apguruši un ...vientuļi.

Ko tas nozīmē man? Pavisam vienkārši: jāpačenšas šajā vīkendā sapurināties un sagatavoties tām pāris nedēļām, kas atlikušas līdz tai vienai maģiskajai stundai ilgākas gulēšanas, kas mūs aplaimos oktobra beigās pagriezto pulksteņu dēļ. Hei, nu ļauj man vismaz pasapņot par to. Ir vismaz uz ko tiekties. Bet visa cita starpā, ceru, ka izbaudīsi šo vīkendu arī tu. Pirmais ieteikums tam: pāris video, kas ir to minūšu vērti.

Jau pieminētā Glee epizode:



Nevaru vien beigt atkārtot šo dziesmu sev austiņās... To laikam par vēlamo domu spēku sauc. :P

Viens puspliks puisis (uzsvars uz: izskatīgs un puspliks), kaut kāds seriāls un 3,8 miljoni skatījiemu. Nu ir smieklīgi, ir:



Tam seko reklāma par krekliņiem:



un apetelīga apakšbikšu reklāma:



Tas viss šim rītam, bet pozitīvais vīkends ar to nebeidzas, jo man padomā vēl kāda bilžu sērija, stāsts no dzīves, ar kur īsti netieku skaidrībā un vēl šis tas. Bet tagad es dodos peldēt. Jauku dienu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru