Sega vai segas?

Tu guli viens vai kopā ar savu puisi? ...un kā ar segām guļot divatā? Tāds nevainīgs jautājums, bet tik un tā jautājums.

Tā nu sanācis, ka pēdējā laikā krietnas naktis gultā neesmu bijis viens. Runa nav tikai par sexu, bet arī pārējo nakts daļu, kad tu guli. ...un rītu arī. Nu ko tur liekties, man patīk sajust to smuko siltumu, ko izstaro lēni miegā elpojošas krūtis un pār tavu gurnu pārlikta roka, kas ir kā sava veida vienīgais apģērbs, kas tevi apņem zem segas un aukstuma ārpus tās.


Būdams liels puika, arī mana sega ir liela (200x220) - pilnīgi pietiekama diviem. It sevišķi, ja abi divi guļ kopā un guļot nedīdās konvulsīvi nekontrolējamās kustībās. Tik tālu viss kārtībā. "Ups" moments uzradās, uzzinot, ka viņa gultā ir 2 atsevišķas segas. Izrādās, mēs esam no 2 pretējām pasaulēm - viņš vienmēr gulējis tikai ar 2 segām, 2 guļot vienā gultā, es - vienu. ...tagad saprotu, ka laikam jau tā ir vienkārša realitāte, nevis kaitniecība kā to pie sevis uzskatīju es, nereti kādā hotelī uziedams lielo gultu ar 2 atsevišķām segām. Izrādās ir cilvēki, kas tā tiešām guļ.

Atzīšos, man ar mazu pieredzi kopāgulēšanā, ir radušies savi stereotipi arī par to. Un viena sega, laikam, bija viens no tiem - tuvības izrādīšanai un arī uztveršanai. ...tiem no jums, kas saprot vācu mēli un nav vakar dzimuši, iespējams atminēsies labu textu autori - Nena, kuras kontā ir arī ikoniskā 99 balonu dziesmiņa. Viņas 2000šo gadu atgriešanās albumā bija dziesmiņa Leuchtturm. Dziesmiņa smuki melodiska un ar drausmīgi mīļiem tekstiem, kā arī smuki uztaisītu video (nu labi, labi, arī smuku puiku tajā). Šis video - atzīšos - savā ziņā iesēdies man prātā kā īstās kārtības noteicējs. Ja noskatīsies to no sākuma līdz galam, nepalaidīsi garām stāstu ap segu - segām - un atkal segu. ...tāpēc (man) loģiski šķiet, ka tās iespaidā es neredzu 2 segu nepieciešamību gultā.

Man negribas uzspiest savu pieredzi kā pareizo. (Nu jau zinu - ne vienmēr cilvēki to veselīgi uztver) :D Varbūt, paliekot pa nakti pie viņa,  jāmēģina gulēt atsevišķās segās, bet tad kā tu vari piekļauties otram, sajust viņa ķermeņa siltumu un vienlaicīgi arī nenosalt?

Un vēl svarīgāk - tā ikoniski padomājot - vai 2 atsevišķas segas neliecina par 2 atsevišķu dzīvju esamību vienā gultā? Nevis vienu kopīgu, kā vajadzētu būt idejas līmenī, ja 2 ilglaicīgi guļ vienā gultā - bet 2 atšķirīgām - jo tām īstenībā nav nekā kopēja?

3 komentāri:

  1. Kad sāku dzīvot kopā ar savu puisi, mēs vienmēr gulējām kopā zem vienas segas. Patīkami, lai gan reizēm viens otram iztraucējām miegu, karstā laikā svīdām. Kad nedēļu nācās dzīvot vienam, jo draugs bija devies izbraukumā, bija ļoti neparasti gulēt vienam - pirmās naktis nevarēju aizmigt. Bet tagad mūsu ikdienas režīmi tik ļoti atšķiras, ka viņš iet gulēt tad, kad es jau ceļos, līdz ar to pārsvarā sanāk gulēt vienam, un tagad atkal problēmas aizmigt ir tieši tad, kad guļam kopā, un sega joprojām ir viena.

    Gudri cilvēki saka, ka vislabāk katram gulēt savā gultā un lielā "laulības" gulta jāatstāj tikai seksuālām aktivitātēm. Bet no praktiskā viedokļa to būtu grūti realizēt vietas trūkuma dēļ, arī dārgi. :)

    AtbildētDzēst
  2. divas segas - ērti, viena - mīļi.
    es laikam labprātāk guļu zem vienas segas, nakts laikā labprātīgi to pazaudējot, nekā ar divām segām, nesajūtot klātesamību.

    AtbildētDzēst
  3. Zem vienas vai katrs ietinas savā segā, esmu izjutis arī uz savas ādas kā tas ir. Un man ļoti pārteidza tas, kā ir arī iespējams gulēt zem savas segas. Bet ir jāpielieto nedaudz radošuma. Tā kā ar savu puisi guļam katrs zem savas segas un ir tīri labi un saprotu kapēc, jo beigu beigās, katram vajag aŗi savu telpu miegam un naktsmieram. Pirms iemiegot es uzkavējos zem viņa segas apķēris un iemiegam "karotītes" pozā, proti nakts dusā, esmu zem savas segas un sapņu tālēs. un netraucēti izguļamies.

    AtbildētDzēst