V-dienas dāvana


Nu - re, nāca, pienāca un nu jau ir aizgājusi. Kārtējā V diena. Vakar to vien darīju kā sirdis cepu un formēju dažādām kūkām. Tagad varam sāk gatavoties Lieldienām. :D

Esot single, man bija laiks vakarā pasērfot netā un pēc kāda laika attapos, ka gribu uzdāvināt pats sev V-dienas dāvanu. Ar domu - esmu to droši vien ka nopelnījis, bet ja apkārt nav neviens, kas man ko uzdāvinātu V dienā, tad rūpēju sev dāvanu pats. Ko saorganizēju? Netā pasūtīju rokudzelžus. Ha ha, jup - īstos metāla rokudzelžus.



Redzi, man nezināmu iemeslu dēļ ar tiem dīvaini savienotajiem metāla gabaliņiem, kas neatverami aizslēdzas, ierobežojot tavu kustību brīvību, vienmēr saistās maģiski forši pavadīts laiks. Un jā, es nerunāju par staigāšanu apkārt, saģērbjoties kā policistam, bet lietojot tos, kad gultā neesi viens.

Nenoliedzami tie dod varu pār partneri. Un dažreiz vara pār kādu ir tiešām spēcīgs baudas avots. Pietam - ne tikai vienam no iesaistītajiem, bet diezgan bieži - abiem. Tai pat laikā, lielākā daļa no sexa spēlēs iesaistītajiem atribūtiem ir kā priekšspēle fīlinga/uzbudinājuma radīšanai un rada smadzenēs to uzbudinājuma efektu, kas sexam piedod odziņu. Bet esmu drošs, man tev nav jāstāsta kas un kāpēc.

Pagaidām nav ne mazākās idejas kur un kā tos izmantošu, bet doma pati par sevi šķita pienācīgi svarīga un pieļauju, ka esot pienācīgi apgādātam, gan jau radīsies arī iespēja tos izmantot pašam uz savām rokām vai kāda cita rokām, kuram līdzīgas idejas prātā. :P


========

Jā, starp citu - būtu pilnīgi bezatbildīgi, ja zem šī ieraxta es nepievienotu nelielu atsauci visiem tiem, kuriem nupat pasviedu kādu jaunu ideju - pirms spēlēšanās ar ierīcēm kā šīm, ir nopietni jāizvērtē iespējamie riski un iznākumi, kā arī jābūt drošam par otra iesaistītā nodomiem, jo parihte radīta ar nolūku atņemt krietni daudz no spējas aizsargāt sevi vai lempt pārt notiekošo situāciju, tāpēc apdomā ko un kā pirms piekrīti un vai uzticies tam, kuram piekrīti. :P

========


P.S. Diez cik daudzi no jums ir tos izmantojuši savās spēlēs?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru