Pārliecināt un sākt lenkt?


Kā pateikt puisim, ka viņa otra pusīte ir pilnīgs āzis (un visi pārējie apzīmējumi, kuri parasti tiek cenzēti ar Pīīī) un ka viņam būtu daudz labāka dzīve vienam esot? Vai kāda cita apskāvienos. :P



Protams, ka jautājums nav retorisks, bet no manas ikdienas. Esmu ar viņu pazīstams jau gandrīz gadus 3-4. Krietni labs fuckbudy, kurš, nekaunos atzīt, būtu uz mana fast-dial režīma, ja man būtu fast-dial režims uzstādīts. Jup, viens no tiem, kurš arī šeit ir parādījies apraxtos par laišanu pa kreisi un drāšanos ar citiem, kaut puisis pašam mājās. Bet stāsts šoreiz ne par to.

Tātad background info: esam pazīstami gultā jau krietnus gadus. Daudz kas noticis un esam kašķējušies un salabuši, nerunājuši mēnešiem un drāzušies vairākas dienas no vietas - citiem vārdiem runājot - mums ir vēsture. Bet pārsvarā tā beidzas tai brīdī, kad guļamistabas durvis aizveras mums katram paliekot savā pusē. Jup, viņš ir minējis, ka ir bf, bet tur kaut kas sexā neštimē, so vajadzīga papildus izklaide, kuru es nodrošinot krietni veiksmīgi. Vai es jau minēju, ka puika ir Aplona līdzinieks? ...vismaz manās acīs noteikti. Tas viss gan vienmēr palicis tikai manā prātā, jo viņam ir bf...

Bet atpakaļ pie stāsta: pasaule ir maza un pavisam nesen, pavisam nejauši sanāca satikt viņu un bf iekš četrām sienām vienlaicīgi. Skaļa mūzika, nedaudz dejošanas, sanāca arī ko runāt, bet vairāk novērot. Un es iespējams esmu slikts Šerloks Holms, bet ja tu vairāk uzmanības pievērs citam džekam, kurš nesen iepazīts, kā savam puisim, kurš sēž blakus, tad kaut kas tomēr nav īsti ok, pareizi? Esmu pēdējais, kuru klausīties, kad tiek dots padoms, bet tik un tā - man ir tiesības izteikt savu viedokli. :D

Viņa dēļ tu katru reizi uztraucies vai netiksi pieķerts ar mani, kad tikāmies? bija mans jautājums, ko neslēpjot izbrīnu, uzdevu, "nejauši" esot vienā laikā pie bāra. Bet gaumes jau laikam ir atšķirīgas un lai cik fantastisks sex mums būtu - viņš nav ar mani, bet gan ar to ***pī***.

Tagad, beidzot zinot, kurš ir mans "pretinieks" un redzot situāciju - cik reālistiski, un vairāk - cik pieņemami ir izvilkt ieročus un doties uzbrukumā? It sevišķi, ja pats puisis neizrāda lielu interesi par pārmaiņām? Labi, viens būtu, ja es censtos viņu vest pie prāta kā draugu, kurš vienkārši vairs neredz, kā situācija ir iegājusi un pieņēmis to par esamību. Bet apgrūtinājums - man ir krietni liels motīvs to darīt, jo puisis ir odziņa. Nu vismaz manās acīs. Un vai šādā veidā, īstenībā es vairāk negribu parūpēties par sevi, kā viņu?

Taisnība - es neko daudz nezinu par viņa dzīvi ārpus guļamistabas, bet tai pat laikā, ja mums ir galvu reibinošs sex, katru reizi tiekoties vai tas nav krietni pietiekams faktors idejai uzsākt nelielu pārliecināšanas un lenkšanas pasākumu ar vēlmi iepazīt viņu arī ārpus guļamistabas?



7 komentāri:

  1. Nekad nesapratīšu šos cilvēkus, kuri uzskata, ka zin kā otrs jutīsies labāk un kuri vienmēr zin, ka, tam otram, būs labāk tieši ar Tevi, tikai nez kādēļ viņš ir izvēlējies to. Hmm, laikam nepadomāji par to kāpēc tad viņš pats neaizdomājas par Tevis "lenkšanu"

    AtbildētDzēst
  2. Tās ir spēles ar uguni. ŪŪŪnnn vai ir vērts iepazīt ārpus gultas? Fons var sabojāt gultu. Ir vēsrs rūpēties?
    I.

    AtbildētDzēst
  3. kāpēc tev tas ir vajadzīgs?
    domā, ka viņam mainīsies uzvedības modelis, ja viņš "būs tavējais" ?

    AtbildētDzēst
  4. Hmm... Interesanti komenti. Un savā ziņā daudz taisnības, tai pat laikā - tu pats zini kā man gribās būt kādam piesaistītam. Ar šo vismaz viena lieta (gulta) atkrīt kā jau saskaņota. Bet jā - tiesa, viņš zin, ka patīk man un pats varētu rīkoties, ja būtu pietiekama interese.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad dari visu, lai viņš pats rīkotos :) Šādi tev nav ko zaudēt, atšķirībā no viņa "lenkšanas"

      Dzēst
  5. jautri! :D vienmēr patīkami arī palasīt tik ļoti pamācošos komentārus... :D

    AtbildētDzēst