Geju viesnīca


Kā šodien atceros to vakaru, kad iereģistrējāmies viesnīcā, lai pavadītu tur nakti. Kad jau visas formalitātes nokārtotas, puisis aiz letes pieklājīgā tonī, nedaudz uz priekšu pieliecoties, laikam jau lai blakus apkalpotajam pārim būtu grūtāk dzirdēt, pajautāja: Vēlaties istabu ar 2 gultām vai... vienu? Viena būs pilnīgi pietiekama (atbildēju ar nelielu smaidu sejā), bet galvenais lai gultai nav kājgala, jo mēs abi esam krietni gari un tas būtu diezgan apgrūtinoši.


Ar manāmi atvieglotu seju, ka situācija tik viegli nokārtota un pasniedzot mums atslēgu kopā ar apgalvojošu atrunu par to, ka visas viesnīcas gultas ir bez kājgaliem, puisis mums novēlēja jauku palikšanu un mēs devāmies liftu virzienā.

Kāpēc par to tagad stāstu? Uzskrēju virsū reklāmas raxtiņam par all-gay (lai ko tas arī nozīmētu) viesnīcu The OUT NYC Ņujorkā, kura tikšot ar lielu vērienu atklāta marta sākumā.

Bla bla, nummuriņi, bla naktsklubs, bla bla spa, utt. ne par viesnīcu runa, bet par ideju. Pieļauju, ka arī tu ne vienu reizi vien esi saskāries ar bailēm no tā kā tiksi uzņemts viesnīcā, kad ar draugu esi tur ieradies un kārto formalitātes. Nu tas gan laikam vairāk tiem, kuri ceļo kopā. Ja ceļo kopā. Bet situācija ir un no tās neaizbēgt. Jā, mēs kopā vienā istabiņā. Jā, mums vienu gultu, lūdzu. Jā, to dzirdot es gribu tevi redzēt ar grimmasē nesavilktu seju - arī geji ceļo.

Ne mazākās idejas par to kā šādas situācijas tiek uzņemtas Rīgas viesnīcās, bet gribu cerēt, ka nu jau arī tas nav svešs pasākums un puiši un meitenes aiz letēm prot noslēpt savu nepatiku, interesi, pretīgumu vai nu kādas citas sajūtas, kas viņiem rodas, kad tu paziņo, ka vēlies divguļamo gultu 2 vietā.

Geju viesnīcas un hosteļi nav nekāda svešā padarīšana Eiropā un pat, šķiet, Rīgā tāda ir, bet man nekad nav sanācis kādā no tām pabūt. Cenas uzpūstas nesalīdzināmi augstu, atbaidošas bildes vai komentos atstāti neglaimojoši apraxti bijuši vienmēr par iemeslu, kad viens ceļojot, tomēr izvēlos palikt parastā hotelī vai hostelī. Bet tad atkal - ne jau viens ceļojot tu saskaries ar situācijām, kuru apraxtīju sākumā, pareizi?

Diez kā tas ir, kad visi zin - tu esi gejs, tev pat neko nesakot? Vai tādā piereģistrējoties, sajūtas ir tādas pat kā maxājot ieejas maxu kādā geju saunā? Vai istabas dekorētas ar pliku puišu gleznām un apģērbs ir "optional"? Iespējams, manī spriež nepierdzējusi dvēsele (lasi: "geju viesnīcu virgin"), bet jau velkot vien šādus līdzinājumus, nozīmē, ka laikam esmu pārlasījies neta erotiskos stāstiņus un to vien gaidu kā nakstportjē pakalpojumus vai brīvus prežus un apraxtu par kruīza vietām pilsētā, jau saņemot istabiņas atslēgu.

Kāds no jums ir pabijis geju viesnīcā?

3 komentāri:

  1. Geju viesnīcā nav nācies pabūt, bet bija viena ļoti interesanta situācija Liepājā. Es ar draugu paņēmām Fonteinā numuriņu. Pareizāk sakot, tas jau tika iepriekš rezervēts. Sanāca mazliet muļķīga situācija ar telefona numuru, kad administrātore to paprasīja. Numuriņš bija rezervēts uz drauga vārda, bet pie recepcijas piegāju es. Protams, ka es viņa numuru no galvas nezinu. Tad nu sanāca tā muļķīgi, jo bija vien viņš jāsauc klāt. muļķīgais bija tas, ka es to administrātori un bārmeni zināju. dodot atslēgu un TV pulti viņa uztaisīja plašu, sirsnīgu smaidu. Laikam mazliet haotiski es visu uzrakstīju.
    I.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ooo, mēs ar draudzeni arī bijām Fonteinā, nekādu problēmu. Pieļauju, ka varbūt "neiebrauca", meitenēm šai ziņā laikam vnk-āk. Bet atklāti sakot, man ir dziļi pie vienas vietas, ko kāda tante padomās, lai tikai šausminās. Forši:D
      melne

      Dzēst
  2. Man skiet, ka ikvienaa nopietnaa viesniicaa (kristiigiem pensionaariem piederoshas pansijas neskaitaas) ar to probleemaam nevajadzeetu buut. Mums ar bijusho sanaaca vienreiz viesniicaa katram ierasties savaa laikaa, vinjsh agraak un tad devaas prom uz pasaakumu, peec dazhaam stundaam viesniicaa ierados es. Neko, viesmiilei iedevu tiesiibas, vinja paarjautaaja vai esmu kopaa ar Mr xxx. Es apstiprinaaju un vinja pat aci nepamirkskinaaja. Riigaa nav sanaakusi vajadziiba palikt viesniicaa, bet, cik esmu dzirdeejis, arii nekaadu probleemu neesot.

    AtbildētDzēst