Pāris jautājumi Sapnim

Pirmais ieraksts šai lapā ir ar puisi, kas ir viens no stūrakmeņiem vietējā geju sabiedrības publiskajā daļā. Puiši, kungi un iemaldījušās dāmas: Sapnis (aiz rudzupuķe.net)


Kas bija tas īstais iemesls lai tu sāktu blogot?
Pirms atbildu uz šo jautājumu droši vien būtu jānoskaidro, kas tad īsti ir blogi un, ko varam uzskatīt par blogošanu. Nesen lasīju kādu rakstu šajā sakarā, kur viens no galvenajiem secinājumiem bija, ka bloga pamatnostādne ir interaktivitāte ar savu lasītāju. Tad izsecinot no šī, es blogu nerakstu, jo maniem rakstiem nav iespēju pievienot komentārus.
Bet atbildot uz jautājumu pēc būtības, mana personīgā mājaslapa man ir jau 10 gadus. Tie, kas sevi dēvē par interneta dinozauriem atceras laikus, kad eksistēja tādas adreses kā viesis.yo.lv vai gay.extra.lv vai gayplanet.lv. Tas gan vairāk vienmēr ir bijis mācību un eksperimentu poligons, ne tikai no tehniskā izpildījuma viedokļa, bet arī no satura viedokļa. Tikai sakritības un nejaušības rezultātā izrādījās, ka tas interesē arī citus.

Nemirstošais jautājums: kāpēc tieši šāds nosaukums?
Nosaukums, tāpat kā daudzi radies mistiskas ķiķināšanas rezultātā, par to, ka būtu jādibina S/O Rudzupuķe, kas apvienotu gejus Latvijas laukos. Tā kā esmu samērā nasks uz dažādu domēna vārdu reģistrāciju un manā īpašumā pirms tam vēl nebija neviena starptautiskā līmeņa domēna vārda, tad tika reģistrēts šāds nosaukums (tālāk atkal seko stāsts par mācību poligonu).

Kam tu blogo? (kas ir tavs lasītājs?)
Godīgi sakot, man nav ne jausmas, kas ir mans lasītājs. Atkal stāsts par interaktivitāti ar lasītāju. Kopš sāku veidot podkāstus, man radās vismaz aptuvena nojausma, kas ir mans klausītājs, lai gan tas viss ir zināmā miglā tīts. Es arī neiebilstu, šādai nelielai noslēpumainības maskai varbūt ir arī zināmas priekšrocības.

Tēmas, kas tev šķiet svarīgas un kurām tu parasti pievērs vairāk uzmanības gan dzīvē, gan blogojot ir:
Man tomēr šķiet, ka šeit ir svarīgi izsvērt šīs divas kardināli atšķirīgās pozīcijas. Ja cilvēks raksta savu blogu/emuāru/dienasgrāmatu profesionāli, visticamāk viņš nerakstīs par lietām, kas viņam ir svarīgas dzīvē, savukārt, ja tā ir niekošanās vai vēlme izklāstīt savu sāpi (pieļauju, ka daudzi noliegtu, bet blogošana pašos pamatos ir «sāpes» izkratīšana citiem). Tas par ko rakstu šajā adresē, noteikti nav tās lietas, par kurām lasu ikdienā. Mani maz interesē, kurš mācītājs kārtējo reizi ticis kārtējā LGBT skandālā kaut kur aiz klusā okeāna. Ikdienā interesējos vairāk par jaunajām tehnoloģijām, tehnikas jaunumiem, automašīnām, interneta mārketingu, sociālajiem medijiem, ēdiena gatavošanu utt. utjp. Vārdu sakot, par lietām, kuras interesē jebkuru ierindas cilvēku.





Tombe la neige - Salvatore Adamo

Diamonds are forever - Shirley Bassey

Moon River - Andy Williams



*Sapņa izvēlētas bildes, ieteiktas dziesmas un izvēlēti blogi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru