Šampis, dziesmas un vilnenes



Ohhh, nejautā. Diena pēc dienas - same shit, just new day. Ir sācies periods, kad visi sadomājuši iet uz restorāniem un ieturēt X-mas maltīti. ...un decembris pat nav sācies. Un tas nozīmē tikai vienu - man ir vairāk darba. Īstenībā - super vairāk. ...un priekšnieks laikam nospriedis, ka vērts to citronu izspiest tukšu pirms dodos prom. Bet vēl tikai nedēļa palikusi un viņš nezin, ka ar kolēģi paklusām esam sākuši piešķirt sev šampānieša bonusu no vīģu mērcei paredzētajiem šampja krājumiem, kad sanāk vakaros gaidīt pēdos galdiņus nozūdod miglā. ...tāda neliela apātija iestājusies.



Par to pavārpuisi runājot - a kā tu parādi attieksmi, ka esi ieinteresēts, nesperot pirmo soli? ...nu nesanāk. Esmu atmetis cerības un pats īsti vairs nezinu vai vajag. Tu jau zini - es ieķeros fantāzijās. Bet realitāte ir cita lieta.

Visam pa virsu - Rihanna ar We found love. Pati dziesma - nu foršs meldiņš, bet vai esi dzirdējis ievadtextu videoklipam?

"It’s like you’re screaming, and no one can hear. You almost feel ashamed, that someone could be that important that without them you feel like nothing. No one will ever understand how much it hurts. You feel hopeless, like nothing can save you. And when it’s over, and it’s gone, you almost wish that you could have all that bad stuff back, so that you could have the good."

AAAA, nu kāpēc visiem šai laikā sākas žēlabu par aizgājušo atminēšanās laiki? Jūtos kā anonīmais alkoholiķis pamatīgas iedzeršanas vidū. ...tu dari visu lai aizmirstu to vēlmi iedzert, bet visi apkārt par to vien runā un dzer. Un tu atskārsti, ka dienas iet, bet tu esi iestrēdzis notikumos, jo nav jaunu. Ir tikai dienu nomaiņa kalendārā. Tiešām jau decembris atkal klāt? Bet pagājušais tikai nupat beidzās, ne?

Es pat vairs nezinu vai pie vainas ir reālas atmiņas vai to glorificēšana. ...un no visiem, tu zini labāk - man patīk sevi terorizēt ar fantāzijām, atmiņām un bezjēdzīgām cerībām. Taisni vai gribās pašķirt pāris lapas uz priekšu un vienkārši ieskatīties tai scenārijā - kas sekos?


P.S. pavisam nejauši sanāca uzzināt, ka esmu iekļuvis Daniēlu topā. No kuriem es esmu vienīgais bez sejas. Jāsaka "Paldies" laikam... ...un tad cilvēki runā par iedomu spēku. Kad jūs sāksiet saprast - nav tur nekā īpaša - pelēkais viduvējais. Neatkarīgais aiz G* bloga ir veiii sexīgāks. Neviens jau nezin, ka šim Daniēlam pēdas gandrīz vienmēr ir aukstas kā akmens un vilnenes gultā nemaz tik karstas (sexīgas) nav. Bet mēs to paturēsim pa kluso, jo tāda ir dzīve un kādam jau jābūt tai topā.

4 komentāri:

  1. Izklausās pēc daniela rudens depresijas. Tēju gultā?

    AtbildētDzēst
  2. oh, pareizi - rudens/ziemas 2011/2012 depresija, biju pavisam piemirsis par to. :P

    AtbildētDzēst
  3. hmzz..:P:P kā parādu attieksmi, ka esmu ieinteresēts? nezinu, tas vienmēr notiek dabiski, vismaz man, jo tādi gadījumi ir ļoti reti un grūti to noslēpt :D par Daniēlu topu, ja pareizi sapratu, tad tas vienkārši nākamais Windauboy gļuks bez reāla seguma :D
    P.S Smukas zeķes ;) :D

    AtbildētDzēst
  4. Neatkarīgais aiz G*bloga ir veiii seksīgs, bet Sapnis aiz Rudzupuke.NET ir veiiiiii seksīgāks! Bet dramaturgs no antresola ir galīgi neseksīgs! :-P

    AtbildētDzēst