Mūsdienās reklāma ir gandrīz vienīgais, kas mūsu galvās vienu vai otru brendu atšķir pārējo vidū. Tā teikt - ir laba reklāma - brends tiks atpazīts citu starpā un tieši pretēji, ja tā nenostrādās. Andrew Christian, šķiet, ir pamatīgi labs piemērs tam - pateicoties viņu spēcīgai un nepārtrauktajai reklāmas kampaņai sociālajos tīklos ar garšīgu puiku komandu, burtiski pēdējos gados no kārtējās apakšbikšu ražotājkompānijas tā ir iesēdusies starmešu gaismā kopā ar lielajiem smagsvariem. Bet stāsts nebūs par viņiem.
Jaunākā reklāmas kampaņa, kura pievērsusi manu uzmanību ir apģērbu rāzotājkompānijai Nasty Pig.
Nasty Pig ir apģērbi (arī apakšveļa un aksesuāri) puišiem, kas, ja tā var teikt - ir ar attieksmi. Spēcīgu attieksmi. Vai arī tiem čaļiem, kuriem šādi puikas patīk un kuri grib iegūt viņu uzmanību, arī līdzināties tiem. Labi nostrādāts nišas piedāvājums, bet visādi citādi nekas īpašs. ...līdz pavisam nesen sākās #iamNASTYPIG kampaņa.
Neesmu es NP stila apģērbu liels piekritējs, bet jāatzīstas - šī reklāmas kampaņa aizķēra... :P
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru